22 March 2009

Sesi Bicara Buku.
Alhamdulillah sesi ini telah selamat diadakan pada hari Jumaat 20/3/2009 di Literasi Desa, Bangunan Tabung Haji Masjid Tanah. Ramai yang hadir, saya minta maaf kerana ramai yang terpaksa berdiri mendengar celoteh saya. Gambar-gambarnya nanti saya akan sertakan. Bateri Kamera habis jadi terpaksa pinjam gambar Pengurus Literasi Desa iaitu Kak Azmi Talib. Kak Azmi janji hendak beri pada hari Isnin.
Antara tetamu yang hadir ialah Pengurus Rumah Anak-Anak Yatim Payasum, Pengurus Tabung Haji Masjid Tanah dan Pengurus Bank Islam Cawangan Masjid Tanah iaitu Tn Hj Kamarun Hamidy Ahmad. Tn Hj Kamarun amat menyokong kuat program ini kerana ini merupakan majlis ilmu. Beliau amat menyokong agar usaha ini diteruskan. Alhamdulillah terima kasih daun keladi, kalau ada dana kita akan buat lagi.... .
Pertandingan lakonan petikan Homestay Bayu telah dimasuki oleh peserta yang malu-malu kucing, tapi jangan tak tahu ramai adik-adik yang punya bakat terpendam.
Acara mewarna juga tidak kurang hebatnya. Di dalam acara inilah hilang malu-malu kucingnya. Ohh adik-adik kita ini kalau melukis semua hendak masuk tapi jikalau disuruh bercakap aduhhhh......... susahnya. Gambar aktiviti ini akan saya masukkan nanti.
Terima kasih kepada semua tetamu dan mereka yang hadir terutama mereka yang dari Johor Bharu yang sanggup datang sejauh itu untuk mengikuti acara bicara buku saya.

No comments: