17 December 2011

Kajian Sarjana Terhadap Novel Kasih Seharum Manisah


AR telah menerima satu email daripada seorang pelajar Universiti Sains Malaysia. Pelajar universiti ini ingin membuat kajian ilmiah terhadap Novel Kasih Seharum Manisah. Alhamdulillah dan ini amat dialu-alukan oleh AR sebagai seorang penulis. Semoga lebih ramai lagi penyelidik membuat kajian ilmiah seperti ini....kecil tapak tangan nyiru AR tadahkan.
Inilah email yang telah dikirimkan itu.

Assalamualaikum...

Saya XXXXXXXXXXXX merupakan pelajar tahun akhir PJJ Usm Pulau Pinang. Tujuan saya mengirim email ini adalah untuk mengetahui tentang latar belakang En. A. razak sama ada dari segi latar belakang pendidikan sertamaklumat peribadi secara lebih terperinci kerana saya telah memilih Novel Kasih Seharum Manisah sebagai bahan untuk tesis di tahun akhir. Untuk itu saya amat berbesar hati jika En. razak dapat memberikan kerjasama dan membantu saya dalam merealisasikan kajian yang telah saya jalankan .Jika En. A.razak sudi menolong saya sila jawab ya nanti saya akan hubungi lagi. Sekian .Terima kasih.

No comments: