20 December 2011

Kursus Penulisan




Tahun 2012 bakal menjelma tidak beberapa hari lagi. Apakah azam bagi tahun baru ini? Sewaktu berada di Mekah, AR berasa bersyukur kerana pada usia agak muda AR telah dapat menjadi tetamu Allah SWT dan telah dapat menunaikan ibadat haji. Kemudian AR terfikir bahawa ini semua kurniaan Allah SWT dan AR tahu bahawa semuanya ini berkat sokongan rakan-rakan, rakan pembaca dan peminat buku-buku AR. AR perlu berbuat sesuatu dan AR terfikir alangkah bagus jikalau ramai orang boleh menulis. Dengan duit hasil menulis itu mereka boleh menunaikan ibadat haji atau melancong ke UK, Perancis, Indonesia, Australia dan yang terbaru menaiki helikopter seperti AR.
Oleh yang demikian AR berhasrat untuk mengendalikan kursus penulisan kreatif mulai tahun 2012. AR berhasrat untuk berkongsi pengalaman menulis ini dengan lebih ramai penulis muda. Mungkin pengetahuan AR yang sedikit ini dapat sama-sama menghasilkan penulis berbakat pada masa hadapan.Oleh yang demikian AR mengalu-alukan sebarang cadangan atau pandangan untuk dikongsi bersama.
Jikalau ada pihak yang berminat untuk mengadakan kursus atau bengkel penulisan di sekolah, institusi perguruan atau di mana sahaja nanti bolehlah menghubungi AR. AR bersedia membantu untuk mengendalikan kursus penulisan ini.
Tel : 016-2180423
Email: razak_adam07@yahoo.com

No comments: